آرشیوی از آثار موسیقی سنتی ایران زمین

قلندران حقیقت به نیم جو نخرند. قبای اطلس آن کس که از هنر عاریست.

آرشیوی از آثار موسیقی سنتی ایران زمین

قلندران حقیقت به نیم جو نخرند. قبای اطلس آن کس که از هنر عاریست.

مشخصات بلاگ

دانلود آلبوم ها و برنامه ها و کنسرت های ارائه شده توسط بزرگان موسیقی ایران زمین

بایگانی

دانلود تصنیف ای ساقی آرامم کن

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۶ ب.ظ

ای ساقی آرامم کن دیوانه ام رامم کن

من خسته ایامم ساقی تو آرامم کن

گمگشته ای در خویشم ساقی تو پیدایم کن

با ساغر شیدایی سرمست و شیدایم کن

در سینه پنهان کردم فریاد آوازم را

محض خدا روزگار مشکن دگر سازم را

من مرغ خوش آواز این شهرم می دانم می دانی

کز رنج این خاموشی می گریم در خلوت پنهانی

از جان ما چه خواهی ای دست بیرحم زمونه

تا کی به تیر ناحق می گیری قلب ما نشونه

در سینه پنهان کردم فریاد آوازم را

محض خدا روزگار مشکن دگر سازم را

ای ساقی آرامم کن دیوانه ام رامم کن

من خسته ایامم ساقی تو آرامم کن

نام تصنیف:ای ساقی آرامم کن

خواننده: اکبر گلپایگانی

آهنگ: جهانبخش پازوکی

سراینده:جهانبخش پازوکی

دستگاه :مخالف سه گاه


دانلود - حجم : 2.49 مگابایت

نظرات  (۳)

  • Hossein Rahnema
  • با تشکر از تصنیف زیبایی که برای دانلود قرار دادید.
    به وبلاگ ما هم سر بزنید
    پاسخ:
    ممنون دوست عزیز،از مطالب وبلاگ معماری هم استفاده کردم.
    خیلی آهنگ قشنگیه کلا آلبومش عالیه
    واقعا بهترین خواننده دنیاست
    در ضمن شما هم وبلاگتون عالیه
    با سلام . من این ترانه رو با صدای یک خانم هم شنیده ام ولی نمی دانم ایشان چه کسی هستند. اگر از کاربران محترم یا دست اندر کاران سایت کسی می داند که این ترانه را غیر از آقای گلپا ، کدام خانم خوانده ، لطفا اعلام نمایند .
    بسیار ممنونم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی