آرشیوی از آثار موسیقی سنتی ایران زمین

قلندران حقیقت به نیم جو نخرند. قبای اطلس آن کس که از هنر عاریست.

آرشیوی از آثار موسیقی سنتی ایران زمین

قلندران حقیقت به نیم جو نخرند. قبای اطلس آن کس که از هنر عاریست.

مشخصات بلاگ

دانلود آلبوم ها و برنامه ها و کنسرت های ارائه شده توسط بزرگان موسیقی ایران زمین

بایگانی

دانلود تصنیف در میان گلها

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ق.ظ

 میگذرم تنها از میان گلها
گه به گلستانها  ، گه به کوه و صحرا
تازه گلی سر راهم
گیرد و با من گوید
محرم راز تو کو
خار رهی به تمنا
دامن من بگرفته 
کان گل ناز تو کو

میگذرم تنها از میان گلها
گه به گلستانها گه به کوه و صحرا
تازه گلی سر راهم
گیرد و با من گوید
محرم راز تو کو
خار رهی به تمنا
دامن من بگرفته 
کان گل ناز تو کو

راز عشق مرا گل در گوش صبا
گفت و غمم بفزود
آنگه در همه جا راز درد من و
قصه عشق تو بود
قصه عشق تو بود

چاهی به حسن آسمانی از مهی برتر
شعله ی عشق من از گردون برآرد سر
در گلستان هم ز تنهایی روم من اگر
تازه گلی سر راهم
گیرد و با من گوید
محرم راز تو کو
خار رهی به تمنا
دامن من بگرفته 
کان گل ناز تو کو
گه به گلستانها گه به کوه و صحرا
تازه گلی سر راهم
گیرد و با من گوید
محرم راز تو کو
خار رهی به تمنا

میگذرم تنها از میان گلها
دامن من بگرفته 
کان گل ناز تو کو

 

نام تصنیف: در میان گلها  

خواننده: مرضیه

آهنگ: همایون خرم

سراینده: بیژن ترقی

دستگاه :آواز اصفهان


دانلود - حجم : 4.3 مگابایت

نظرات  (۱۰)

من واقعا عاشق این آهنگ دوست داشتنی ام.

همچنین خانم مرضیه یکی جاودانه های ایران زمین که تاکنون کسی مانند ایشان پیدا نشده 

است. البته همه هنرمندان ما هنر ها و استعداد های منحصر به فرد خودشونو دارن.


با تشکر از ادمین این وبلاگ
'گرفتم درجهان آوازه ات پیچید چون داوود
در این دنیا نمیماند بجا الا صدایی خوش
بسیار عالی و دلنشین/سپاس بیکران
چاهی به حسن آسمانی از مهی برتر

به جای چاهی باید چون بنویسید !
واقعا ممنون آهنگ زیباییه اگر دانلودشم بزارید ممنون میشم

بسیار زیبا. با تشکر فراوان. 

بسیااااااااااااااااار عاااااالی

روحم به ارامش رسید

خیلی زیباست من همیشه با خلله ام میخونیمش
سلام این آهنگ خیلی قشنگه حس خیلی خوبی به آدم میده 

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بووووووووووووووووووووووووود

ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی